Napatoczyła mi się taka jawka - za 1300zł, w oryginalnym lakierze, ładnym stanie, chodząca, kompletna, zarejestrowana - wsiadac i pomykać. Jako że niektórzy forumowicze maja podobne maszynki pytanie - warto brać? Jaka jest prędkość podróżna takiego pojazdu. nadaje sie dla dziewczyny? Awaryjne, jak z dostępnością części, zużyciem paliwa itd. Może warto udeżyć w czeski film
Przede wszystkim proszę o jakieś foty!!!!! No chyba, że nie posiadasz. A jeżeli chodzi o dostępność części to bez problemu są dostępne. Czy nadaje się dla dziewczyny? Hmm... no cóż moja jeździ na mojej Jawie i radzi sobie bez problemy
No to gut! Fotek nie mam, ale sprzecik wygląda na prawde super, zwłaszcza, że jest w oryginalnym lakierze.
Interesuje mnie kwestia prędkości przelotowej - idzie tym utrzymać prędkość 75-80 na trasie? Jaka jest prędkość maksymalna, no i przede wszystkim jak z awaryjnością - prądy są w miare pewne, ładowanie daje radę przy jeździe na światłach non stop? Może dziwne pytania, ale jeżeli miał bym wziąć ten motorek dla mojej panny, to wolał bym coś, co niebędzie zabierało mi mojego iżowego czasu (jak np MZ ty wszelkiego rodzaju, które są sprzętami mało kłopotliwymi, co wiem z praktyki)
75 km/h na trasie?? Bez problemu:) Co do maksymalnej to moja pruje nieco powyżej setki (dane wg licznika). Ładowanie? Jakoś nie mam z tym problemu. Jeżeli dbasz to jest to motorek mało awaryjny i sprawia wiele frajdy. No ale jak to przy Jawie musisz mieć pewny akumulator żeby nie było niespodzianek Choć osobiście gdybym mógł to kupiłbym swojej lubej coś z zapłonem iskrownikowym...
Jeśli mogę wtrącić i nieco uprzykrzyć życie Jak to w wersji CZ?? Nie kapuję. Po prostu nie miałeś Jawy tylko CZ-ę czyli pewnie z lat 60 kiedy to się fabryki Jawa i CZ po raz któryś tam rozwiodły
No ja mam motor z 1959 roku kiedy Jawa i CZ produkowały razem motocykle, może mogłoby tam widnieć samo "Jawa" no ale jak mam na tabliczce znamionowej i w katalogu części "Jawa CZ" to tak napisałem. Kolega ma CZ-ę i na tabliczce brak napisu "Jawa", jest sam symbol "CZ". Różnice??? Dobra ale będę jechał z pamięci więc wymienię niewiele. Zbiornik paliwa, przy Twoim z boku z wytłoczeniem CZ a u mnie wytłoczenie Jawa CZ. Na spodzie zbiornika miejsce pod ramę przy CZ jest zaokrąglone, przy Jawie kanciate. CZ 175 posiada jedną rurę wydechową, Jawa CZ dwie a co za tym idzie cylindry różnią się, również mocowanie kolanka do cylindra jest inaczej rozwiązane. Ponadto silniki też się nieco różnią m in. różne wałki startera i drobne różnice w skrzynce biegów. W latach 60 CZ-y otrzymały podlużną, prostokątną lampę, których przy Jawach nigdy nie montowano. Były jeszcze różnice dotyczące puszek bocznych, konkretnie nieco inne "zamykania". No i jeszcze jedna różnica (ale na 100% nie jestem pewien) Jawa CZ ma ramę kwadratową a Cz-a okrągłą. Więcej nie pamiętam...
Konkretnie bardziej chdziło mi o to, że nie ma czegoś takiego jak WERSJA CZ. Ma się albo motocykl MARKI Jawa CZ, CZ lub Jawa...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach