Wysłany: Sro 15 Maj, 2019 Pan Marek Olachowski na YT
Nie kojarzę aby ktoś w tym temacie "coś" napisał, a trochę osób naprawia swoje wały w firmie DOR - MAR. Pan Marek ma swój kanał na YT, i można posłuchać i pooglądać jak to się robi. Poniżej wał WSK:
A ile wam wytrzymywały wały od niego? Jeden u mnie dostał wyczuwalnego luzu po kilku latach i nieokreślonej liczbie kilometrów. Drugi używany z jednym sprawnym licznikiem km zrobił już 8 tys.
U mnie za wcześnie by coś opisywać bo za mało przejechane. Wiem natomiast, że jak wysłałem wał bo coś mi się nie miałem pewności czy po odkręceniu koła zamachowego jest wszystko o.k., powiedziałem o za dużym luzie poprzecznym na korbowodzie jednym. Pan Marek rozebrał posprawdzał jeszcze raz czy wałeczki są o.k. ( używał do ify ze starych ddr-owskich zapasów) czy wał się nie przestawił. Zadzwonił poinformował że jest wszystko o.k. i paczka perfekcyjnie zapakowana. Ja mogę polecić bo się nigdy nie zawiodłem ale robiłem tylko dwa razy.
_________________ IFA BK350 1956 x 2,DKW LUXUS 200 SPEZIAL 1930, DKW SB200 1936,DKW SB200 1937,HD softail haritage EVO i trochę części do dkw SB250
Szymon powiem ci tak.
Po przejechaniu ponad 18 tys km od remontu ściągałem cylinder w Iżu i wał wyglądał tak jak bym go dopiero dzień wcześniej przywiózł od pana Marka.
Także po takiej rekomendacji jaką dał Iż wały od Wieśki i Urala nie mogły wylądować nigdzie indziej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach