Nie jest to moja emka tylko taka przy której pracowałem, motyl jest stary - sygnowany wzm2.
Nie siedzę w najstarszych emkach ale do imz z tych lata na pewno nie pasuje - nigdy nie było montowane fabrycznie - tak wynika z nabytej przeze mnie wiedzy
Rozmawiamy o kloszu?
Jest szansa na ten numer ramy? Postaram się zademonstrować na przykładzie emek z lat 55-59 (chociaż stawiam że masz komplet 56) że takie szkło z soczewką nie występowało.
Może to chwilę potrwać.
Wstawił byś tutaj konkretne foty z epoki lub teraźniejsze emek w oryginalnych kolorkach, bo na kolyasce czy redmotorz, wszystkie linki i zdjęcia nie działają.
Zastanawiam się Nad kolorem, i chodzi mi po głowie kawa z mlekiem ta jasna, ale bym pozaglądał na oryginalesy.
Wstawił byś tutaj konkretne foty z epoki lub teraźniejsze emek w oryginalnych kolorkach, bo na kolyasce czy redmotorz, wszystkie linki i zdjęcia nie działają.
Zastanawiam się Nad kolorem, i chodzi mi po głowie kawa z mlekiem ta jasna, ale bym pozaglądał na oryginalesy.
Tyle znalazłem w podręcznym kompie, można coś już wnioskować.
Gaca te motocykle nie miały tak bogatej palety barw jak iże, trzeba pamiętać że to na początku był motocykl "służbowy" i był malowany tylko w jedynym słusznym kolorze (nawiasem mówiąc super kolor ten wojskowy zielony jabłuszkowy - miałbym ochotę zrobić takie m-72 wojskowe z pierwszej połowy lat 50). Były dwie fabryki imz i kmz - motocykle się różniły częściami, obróbką tych części, detalami, kolorami i oszparowaniem.
IMZ 1956r
IMZ 1958r
IMZ 1958r
IMZ 1956r
IMZ 1958r
IMZ 1956r
IMZ 1953r (zupełnie nie twoja bajka ale fantastycznie zachowany i może pomóc poznać Ci jak ewoluowała emka z IMZ-tu)
IMZ 1955r (nie mam pewności w 100%)
IMZ 1959r (ostatnia m-72m - na wysokim suwaku, ostatni dolniak)
A tu masz KMZ 1955r - motocykle wykończone bardziej cywilnie
Specjalistą od KMZ nie jestem ale jakoś ciężko mi sobie to wyobrazić, zachowały się jakieś zdjęcia tego motocykla? Mój wywód traktujmy jako wiążący w kategoriach sprzętów produkowanych w IMZ.
Taki zestaw, potwierdza iż nie istnieją konkretne daty "od do". Wszystkie części alu sygnowane KMZ (pamiętam ściągałem nawet koła i głowice żeby to potwierdzić). Dokumenty i numer ramy oryginalne No i wózek na sztywnej ramie.
No na pierwszy rzut oka faktycznie, nie widziałem tego motocykla na żywo ale patrząc na te zdjęcia widzę różne drobne malowanki w kolorze nadwozia elementów które nigdy nie były malowane, ktoś coś robił z kołami, wymieniał skrzynię. Dla mnie jeden motocykl nie świadczy o tym co piszesz, jeśli sytuacja by się powtarzała to bym przestał się tym interesować ponieważ mam wrażenie że jednak w tym całym radzieckim burdelu była jakaś logika. W swoich zbiorach mam więcej motocykli kmz które są dużo bardziej dziewicze i zaprzeczają tej teorii.
Muszę powiedzieć, że z nieukrywaną przyjemnością zaczynam czytać ten wątek. Nie mogę odważyć się kupić Sowieckie M72 choć coś mnie kręci. Mam nadzieję, że rozwiniecie go koledzy w prawdziwą epopeję.
_________________ "..wolność i przestrzeń niczym nieograniczona.."
Regersik w związku z zaistniałą sytuacją geopolityczną naród który wydał nocne wilki sam podpowiada na co można przerobić M 72 ... http://www.drive2.ru/b/4062246863888475114/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach