W Gdańsku masz Darka ode mnie z forum, on ma jeszcze kolegę co ma dwie NZ w tym jedna to żeliwo. W Gnieźnie jest Remik co ma też 3 NZ aluminiwe, z tego co wiem to klubowy kolega Kozy.
Jakbyś częściej zaglądał na dekawowskie forum to byś wiedział, że w Twojej okolicy nie jest tak źle.
A propos opadającej kierownicy. Przerabiałem temat w 350-tym. Oryginalną gumę wywaliłem na poczet kremowego węża gumowego (szlaufa/szlaucha ), takiego z którego rolnicy robili "blondynę" do poganiania krów na wypas Co prawda średnica była zbyt mała, ale po wykonaniu odpowiedio dobrze spadowanych po obwodzie trzech kawałków kierownica jest sztywna jak nie wiem...
Tak się kończy
kupowanie Mixolu u pokątnych sprzedawców
Czy to na pewno wina oleju w mieszance? Przy prawidłowej proporcji jakiekolwiek olej powinien się sprawdzić, co najwyżej może być gorzej mieszalny, więcej dymić i odkładać więcej nagaru. Ja bym typował (w ciemno) puchnący tłok.
Ale nie mix oleju rzepakowego i słonecznikowego (żart oczywiście). Splunąłem na olej, ponieważ wcześniej mieszanka była przygotowywana na orlenowskim 2T i podczas nawiniętych przeze mnie ok. 300 km nie było żadnych niepokojących objawów. Sytuacja przydarzyła się na zrobionej świeżej mieszance na nowym oleju. Jazda po mieście, bez ekstremalnych prędkości, tłok nie spuchł na płaszczu i nie było żadnego śladu zatarcia, zakleszczyło najprawdopodobniej dolny pierścień i wypchnęło w kanał wylotowy, po czym lawinowo pękły wszystkie trzy deformując rowki pierścieniowe na szerokości 1 cm.
[ Dodano: Czw 30 Cze, 2016 ]
PS
Spiker napisał/a:
Przy prawidłowej proporcji
Imputujesz staremu Iżowcowi, że nie potrafi mieszanki zrobić ?
To jeszcze nie ta faza SKS.
Ozzy ładnego ździercę tam macie co was pięknie skubie.
U siebie w sklepie normalnie detalicznie sprzedaję ten olej po 26 zł.
Taką cenę zapłaciłem 2-3 late temu na Lotosie bo oni oczywiście produktów konkurencyjnego Orlenu nie mają.
Rozejrzę się za tym Castrolem, może rzeczywiście jest tańszy ale na pewno lepiej się miesza jak Orlen 2T, inna sprawa to osiąg motocykla i niższe zużycie paliwa
nickeledon, zakładałeś współczesny czy epokowy tłok?
Wystarczającym w zupełności olejem jest Orlenowski Mixol do Iża i innych moto z epoki. Jeżli ktoś się poczuje lepiej wydając 2-3 razy tyle za inny to proszę bardzo jego wybór.
Zwalanie winy na zły olej przy awariach to lekka przesada. Dopatrywał bym się innych powodów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach