W zasadzie kask obowiązuje na drogach publicznych a to była tylko chwilowa próba wczesno wiosenna, po 10 minutach tak zmarzłem, że sporo odmrażacza było potrzeba
To też była praca zimowa i wyszła nienajgorzej.
Tak na marginesie to na poważnie przemyśliwuję założenie firmy zajmującej się designem motocykli i tuningiem też.Przez te dwa motocykle przerobiłem kilka trudnych tematów min, przedłużenie wahacza do dragstera :twisted: czego nikt w Polsce nie chciał się podjąć.
Ale ze mnie wiśnia nie użyta :oops: dzięki Michał za pomoc w publikacji zdjęć
Nie ma za co Sławku, a w silniku też coś grzebałeś? Dobra myśl w Polsce brakuje tego typu zakładów zajmujących się tym "naprawdę na serio" Widzę, że któryś z modów ładnie ułożył fotki - nie pomyślałem o tym:)
Podpowiem właścicielowi by to zrobił. Najbliższa hamownia jest w Bydgoszczy. Na pewno będzie badany po założeniu nitro. Też mnie ciekawi ile mocy będzie dodatkowo.
Nie ulica, a dojazd do posesji i parkingu czyli wyjeżdżając z niej jest się włączającym do ruchu. By było całkiem zabawnie do dzisiaj miasto nie uregulowało sprawy mojego gruntu na którym miastowy asfalt leży czyli nawet mam prywatną drogę. Może kiedyś w ramach protestu okopię się przy pomocy kilofa? albo zacznę pobierać myto od sąsiadów?
Po drugie primo "władza" to była do 89 roku, a teraz serv and proteckt.
Po trzecie primo ubezpieczony i ma przegląd zerowy i to najważniejsze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach