IŻ 49 (55 rok produkcji, ale w dowodzie 61r.)- od 3 lat w remoncie, aktualnie silnik robiony na cacy, reszta juz przygotowana do malowania i mam nadzieje w tym roku jeszcze posmigac... Zarejestrowany i ubezpieczony, tylko bez przeglądu
Iż 49 z 49 r. obecnie w częsciach ,wypiaskowany przygotowany do lakierowania , na przyszly sezon powienien wyjechać, Iż 56 z 61r niestety też w klapkach (tak juz kupilem) za kola musialem doplacić extra i sam je zdjąc z wozka na mleko tez jest przygotownay do lakierowania (stan obydwoch maszyn przewiduje w oryginale )
_________________ Iż Planeta 62,63 Jupiter 80 Yamaha FJ 1100 86
Iż 49 dosc stary egzemplaż (na silniku nie ma saturna tylko Iż 350), ale w dowodzie ma 63r. Chodzi jak marzenie, trzasnął już 1000 km i dzisiaj musialem dokrecic kosz sprzegłowy bo ma tendencje do odkrecania.
_________________ Iż 56 z 1958 , WSK M06 Bc Gil z 1977, K-750 z 1964
Posty: 0
Wysłany: Nie 13 Sie, 2006 Nic innego jak tylko Iż
Moja maszyna to IŻ 49 z 57 roku Jak chcecie zobaczyc foty i zobaczyc filmik na ktorym dosiadlem w mundurze sowieckim moja maszyne to wejdzcie na strone i sie rozgoscie http://www.dzikijunak.org/gallery/album581
Iż-56, średni stan, bez tragedii, drobne braki, aktualnie nie na chodzie, będzie żył. Rocznik 61, nie zarejestrowany, nie ubezpieczony, niestety bez kwitów. Coś z tym trzeba zrobić.
Kurcze u Ruskich to nigdy nie wiadomo, czytałęm w Automobiliscie ze Iz 56 był produkowany w latach 1956-58 a tu pojawiaj sie ize 56 z innego roku -59,63 r.
_________________ Iż 56 z 1958 , WSK M06 Bc Gil z 1977, K-750 z 1964
Oni chyba skłądali je po pijaku, bo jak kupowałem od goscia mojego to mi pieprzyl ze nic tu nie było robione ani przerabiane ani dodawane od czegos innego. Ale taka lempe jak ja mam przy swoim (tył) tak jeszcze nie widzialem. Kupie tak jak wy macie w 56 ale zastanawiam sie czy tez czsami ktos kiedy po pijaku nie wlozył od innego modelu. Albo ten kolo przełożył.
A co do tego co jak kiedy to i tak juz jestesmy pogubieni skoro są tu iże 56 z 59r. i chyba z 61 r. ktos tu ma a w automobiliscie J,Kossowski podaje ze były produkowane w latach 1956-1958r.
To są Ruscy u nich kłamstwo na kłamstwie i nikt nigdy nie wie jaka jest prawda bo chcialem zaznaczyc ze redaktor tez mial problem ogolnie w sformulowaniach ze dokładna liczba czy papiery nieznane.
_________________ Iż 56 z 1958 , WSK M06 Bc Gil z 1977, K-750 z 1964
Posty: 0
Wysłany: Wto 29 Sie, 2006
posiadam w trakcie remontu iż 49 - poza lampami oryginalny tzn. tył zółwik, przód wklad lampy jakis sowiet, odnosnie histori to poszperalem u siebie i znalazlem
świat motocykli 10 '95 ktory podaje historie jako
1928r. - początek
1929r. - 2 szt. prototypów 1200 cm
1938r. - iż 7 oraz iż 8 (poprawione wady z 7)
1939r. - iż 12 prototyp, gornozaworowy 350 cm
1945r. - wywóz fabryki DKW i produkcja iża 350
1949r. - iz 49
1956r. - zakonczenie produkcji 49-tki i wprowadzenie iż 56
zmijka-kerim [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Czw 31 Sie, 2006
Iż 49 z roku 1956 ostatnie 15 lat stał w piwnicy po drobnych regulacjach odpalił i kilka rundek zrobiłem po osiedlu i rozebrałem serce bo chodził jak sieczkarnia ,w tym roku chciałbym zrobić badania zarejstrowac i ubezpieczyc malowanie moz poczekać aktualny kolor to ciemna zieleń podobno jest jeszcze do niego kosz od planety ale niewidziałem bo stał w boksie na innym osiedlu.Pierwszy właściciel kupił go w polmozbycie w naszym mieście.
Mój chodzi jak sieczkarnia a jest po remoncie (nie więcej jak 1000 km przebiegu). Też muszę rozebrać, chyba kupię zupełnie nowy wał, poza tym chyba brzęczy łańcuch sprzęgłowy - też muszę zainwestować w cały zestaw (kosz, łańcuch i zębatka)
zmijka-kerim [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Czw 31 Sie, 2006
jak duży luz pionowy można dopuścić na łańcuszku sprzęgła bo u mnie około 2 cm a na zębach nic mam chęć go wymienić na nowy orginał niewiesz gdzie go można zamówić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach