witam no ładna Kaśka pogratulować zakupu ja może w tym tygodniu też będę miał k-750 dobre maszyny miałem już dwie ale jeszcze ciągnie do jazdy tym sprzętem jeszcze raz gratulacje
Wasyl [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Czw 26 Lut, 2009
Kaśka- moje marzenie sprzed kilku lat. Po wielu próbach zakupu weterana skończyło się na iżu, ale nie wykluczam że jezeli bedzie nastepny to duże szanse że będzie to właśnie kasia.
wild [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Pią 20 Mar, 2009
Wasyl - no to się śpieszyć musisz.. ceny za ruska są porównywalne powoli do beemek i co gorsze - przestaje to być śmieszne..
he, u mnie było odwrotnie, szykowałem się na iża a zostałem z kaśką no i pannonią, i również nie wykluczam w przyszłości iża , nie wiem co ale cos mnie ciągnie do tych maszyn, szczególnie do 56
OZI500 [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Pią 20 Mar, 2009
Nie jest tak strasznie największy problem z M72 ceny wysokie i skundlone z innymi. Poluje na oryginałek. Narazie w oryginale IŻ PLANETA. URAL, K650(BŁOTNIK NIE DZIELONY -fe), WSK M06B1
Nie pomyliły Ci się zdjęcia? Gdyby bazować na opisach ... to wersja po liftingu prezentuje się gorzej niż przed. Szkoda trochę tych chromów (ramka reflektora, lagi) ... Koła były chyba w srebrzance, czyli zmiana w zasadzie ok, ale czy w wersjach wojskowych oryginalnie malowano aluminiowe bębny?
ramka i lagi były w chromie ale w opłakanym stanie, na zdjęciach mogło się wydawać ok ale w rzeczywistości było "dziadowo" więc nie ma czego żałować, ster i koła były w srebrzance więc kazda opcja była lepsza...
co do bębnów to nie mam pojęcia jak to miałoby być po wojskowemu
Junak [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Czw 17 Gru, 2009
Spiker napisał:
Nie pomyliły Ci się zdjęcia? Gdyby bazować na opisach ... to wersja po liftingu prezentuje się gorzej niż przed. Szkoda trochę tych chromów (ramka reflektora, lagi) ... Koła były chyba w srebrzance, czyli zmiana w zasadzie ok, ale czy w wersjach wojskowych oryginalnie malowano aluminiowe bębny?
No, ale jak Ci się podoba ...
Moim zdaniem teraz dużo lepiej wygląda . Ja sobie nie wyobrażam motoru wojskowego z chromami białymi oponami itd to tak jak by jeżdzić różowym ferrari ...
kaski sa tak topornie i surowo wykonane że bawienie się w chromy itd... mówiąc kolokwialnie takim motocyklom i rysa i błoto na karoserii pasuje i dodaje uroku
Nie pomyliły Ci się zdjęcia? Gdyby bazować na opisach ... to wersja po liftingu prezentuje się gorzej niż przed. Szkoda trochę tych chromów (ramka reflektora, lagi) ... Koła były chyba w srebrzance, czyli zmiana w zasadzie ok, ale czy w wersjach wojskowych oryginalnie malowano aluminiowe bębny?
No, ale jak Ci się podoba ...
Moim zdaniem teraz dużo lepiej wygląda . Ja sobie nie wyobrażam motoru wojskowego z chromami białymi oponami itd to tak jak by jeżdzić różowym ferrari ...
A moim gorzej, tym bardziej, że klar do "wojska" zupełnie nie pasi
_________________ iż49, garbus 1600, Simson SR2, Honda VT1100 i inne
To co się najbardziej rzuca w oczy: kolor, manetki, tłumiki, kosz też jakiś taki dnieprowski bardziej, ale nie odbieraj tego jako krytykę, chcesz to masz co masz. Ja bym takiej nie chciał i tyle chciałem powiedzieć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach