Odgrzebując temat odnośnie kolorów Mińska. One są w połysku, pół połysku, a może bliżej matu?
Chodzi ci o Mińska wojskowego? No to nie było takiego.
A moze chodzi o sztuczne postarzanie? Nowe motocykle były w połysku ale nigdy nie osiągał on poziomu wspólczesnhych klarów i szybko ginął pod wpływem eksploatacji i promieni UV. Robienie od razu w półmacie czy macie jest ślepą uliczką restauracji cywilnych pojazdów moim zdaniem. Jeśli komuś zależy na lakierze o strukturze, wyglądzie i starzeniu eksploatacyjnym jak w oryginale to musi pomyśleć o jakimś jednoskłądnikowym lakierze przemysłowym.
Jeszcze raz podkreśle, że ten "połysk" fabrycznego sowieckiego motocykla nie jest w rozumieniu dzisiajszych połysków. To raczej połysk zwykłej farby ogólnego użytku w wersji "połysk" niż samochodowego lakieru z trwale lustrzaną powierzchnią. Ale podobnie wyglądały nadwozia samochodów z tych lat i tego obszaru gospodarczego. Przejrzyj galerę zdjęc z epoki: http://izhmoto.pl/viewtopic.php?t=1154
Mińsk jest na tyle nie popularnym motocyklem, że zadając jakiekolwiek pytanie odnośnie co powino być, sugerowałbym ilustrowanie fotkami podzespołów lub rycinami/zdjeciami z sieci.
Jonek_M napisał/a:
Spiker napisał/a:
Nowe motocykle były w połysku...
Ma ktoś może zdjęcie, jak wygląda kontrolka ładowania od środka lampy w Mińsku M1A? U mnie zostało tylko szkiełko w lampie.
A może oprawka żarówki była przy stacyjce, tak jak w M-72.
Ramka jest na pewno nie od tej lampy, odblask - nie wiem.
Nie jestem z tą lampą sentymentalnie związany,
tyle, że jest aktualnie zamontowana w miejscu lampy bosch EAS150
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach