Cena wcale nie jest mała 1700 zł + transport ok. 500 to wychodzi 2300 a to już jest dużo za motocykl bez kwita. Pierwsza kaśka ładniejsza i kompletna, więc jak coś to 1, ale warto poszukać coś koło siebie.
Ferago [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Nie 21 Sty, 2007 re
no to jest właśnie kołomnie i cena bedzie max 1500 zł. za pierwszy motor
pytałem Pana o wady, napisałem ze nie chce jechac na darmo do niego
- do spawania gondola
- do spawania uchwyty lampy
- niesprawna instalacja elektryczna
- zbite szkiełko w liczniku
"ogólnie motocykl do remontu nic więcej nie zauwazyłem"
Posty: 0
Wysłany: Nie 21 Sty, 2007
To w takim razie moim zdaniem ta pierwsza kaśka to dobry zakup powinien być. Jest ładna, rama pozwoli ci wstawić skrzynie ze wstecznym. Blacharka z tych zdjęć wygląda na zdrową spawanie woza to nic wielkiego, gorzej z elektryka, bo to pewnie prądnica lub regulator walnięty. No i musisz wziąć pod uwagę że każdy z tych motocykli jest do roboty nie ma co się łudzić.
SIwy nie pisz mi tu o skrzyniach od dnieprusa;] po co Ci wsteczny chłopie:) nawet do krótkie ramy się wstawi skrzynie ze wstecznym, sam widziałem na zlocie takie patenty;] Najgorzej jak padnięte prądnica bo nowa to wydatek 200zł, regulator pół biedy. Jak ktoś lubi spędzać samotne wieczory:) to prosze bardzo...
Posty: 0
Wysłany: Pon 22 Sty, 2007
a rozkładałeś kiedyś tą starą skrzynie? Chyba nie, jak takie rzeczy piszesz. A pchałeś kiedyś załadowanego ruska do tyłu, chyba też nie. A ty w ogóle nim jeździłeś kiedyś, chyba nie jak takie rzeczy wypisujesz.
skrzynia ze wstecznym jest:
1. łatwiejsza w naprawie
2. mniej awaryjna
3. w przypadku zerwania linki możesz zmieniać biegi, dzięki automatowi
4. ułatwia manewry 350kilogramowym motocyklem.
5. no i fajnie ten manewr wygląda:)
Mam wrażenie że ty lubisz negować wszystko co napiszę, nawet jak nie koniecznie ma to jakiś sens
Pchałem a nawet wyciągałem z rowu i co?:P Co ja neguje, chłopie klepnij się w głowe, piszesz że lubisz mieć oryginalny motor to znajdz mi eme i kaśke oryginalną ze skrzynią ze wstecznym?? albo urala. Skrzynia ze wstecznym była montowana tylko w dnieprze, więc zapraszam do książek. Co do awaryjności to również jest polemika. I co nie widziałeś skrzyni od dniepra w krótkiej ramie?? wiem że to rzadkość ale popatrz na zdjęcia ze zlotów. Siwy weź na wstrzymanie bo widze że jak masz emke to ch**a nie umiesz utrzymac za spodniami.
P.S a co liny nie masz i naciągacza?? mały kaziu w ten sposób wytarga motocykl z rowu jeżeli jest nie daleko jakieś drzewo.
Posty: 0
Wysłany: Pon 22 Sty, 2007
Proszę cię. Ty chyba stary nie wiesz co mówisz. A ja oprócz tego że znam publikacje to jeszcze troszkę doświadczenia mam. I pytam się czy miałeś do czynienia z obydwoma?
Na pewno nie, bo wypisujesz takie rzeczy. Pchaj sobie sprzęta ile wlezie. Posłuchaj oprócz mojej opinii innych to może do ciebie dotrze.
1. czy któryś z punktów wypisałem nie jest prawdą?
2. pohamuj troszkę język
Poza tym jak już opierasz się na jakiejś literaturze to zajrzyj do niej to się dowiesz że nie tylko w dnieprach montowano skrzynie ze wstecznym, a tylko rozpoczęto jej montowanie w dnieprach mt9
Jak coś piszesz to sprawdź najpierw czy masz rację
Są ludzie i ludziska. Siwy ty zawsze będziesz miał racje i niech tak zostanie. szkoda strzępić sobie języka. Pozdrawiam > ADMIN ZAMKNIJ TEMAT
Posty: 0
Wysłany: Pon 22 Sty, 2007
Mam bo jak się już wypowiadam to wiem o czym mówię. Ferago prosił o opinie, to się wypowiedziałem, żeby mu poradzić, a ty przyczepiłeś się do mnie zamiast pomóc. Ty się obraziłeś i prosisz o zamknięcie tematu. Jesteś niepoważny. Chłopak się zastanawia który motocykl wybrać a my jako doświadczeni użytkownicy powinniśmy napisać coś sensownego Wojt@s, a nie się kłócić.
Siwy kultura, musimy lepiej się zachowywać!! niż kolejni awanturnicy Gaca i Chwast:P już nie obniżajmy poziomu. Frag a Ty się piszesz na nasz wyjazd??:P bo pierwsze słyszem.
p.s wszelką różnice zdań załatwimy przy flaszeczce lub paru:)
Posty: 0
Wysłany: Wto 23 Sty, 2007
Z mojej strony nic niekulturalnego nie poszło.
"Siwy weź na wstrzymanie bo widze że jak masz emke to ch**a nie umiesz utrzymac za spodniami"
Temat wyjazdu to chyba gdzie indziej, bo prowokujesz do zamknięcia tematu, który ja lubię:) Może coś podpowiesz chłopakowi i ja jestem ciekaw twojego zdania na temat tych kasinek.
Tak sobie przejrzałem obydwie panie na spokojnie:) i ogólnie oba motocykle do gruntownego remontu, blachy jako tako zachowane, nie widać potłuczeń. Oby dwa motocykle są tej samej klasy:
1 kaśka:
- blachy niezłe
- dość znaczna korozja, szczeglólnie cylindrów, pokryw zaworowych i takich małych elementów, brak zakrętki oleju, oryginalnej lampy
- mysląłem że błotnik na zawiasie powinen być
- acha tego nie jestem pewien, lampy w koszu są od Urala i kosz najprawdopodobniej też z otwieraniem "do góry" koła, choć nie widze wajchy na zdjęciu
2 kaśka:
- bardzo zasyfiona, nawet pomimo zasyfienia w lepszym stanie wedlug mnie, przypuszczam że rocznik 65 jest prawdziwy, bo są te takowe kremowe-zegary
- gaźniki norma, pewnie wylatane.
- cena niezłą , nawet na części za licznik by się ładnie dostało
Ogólnie zestawik II po obczyszczeniu wyda się mniej kombinowany. I tak trzeba wszystko robić, i w sumie się liczy stan dyferencjału, prądnicy i rozrządu bo to nie tania sprawa. A kompletność to swoją drogą.
Posty: 0
Wysłany: Wto 23 Sty, 2007
Bo to pierwsze to chyba dniepr z silnikiem kaśkowym jak tak się przyglądam, dla tego zauważyłeś tyle różnic. Oba te motocykle stały dłuższy czas na powietrzu bez przykrycia ale wydaje się że rdza jest powierzchowna.
Widzisz Wojt@s jak przyjemnie podyskutować można. Pozdrawiam
Siwy mnie tam kwestia kosza zastanowiła w tym pierwszym, kwadratowe lampy na koszu wraz z blaszką były montowane w uralach. I jeżeli jeszcze ma otwieranie do tyłu koła to pewno uralowski wózek. Co do ramy to szczerze powiedziawszy jest to rama z serii tych długich, co fajnie widać ze zdjęcia. Tylko czy to jest dniepr;p możliwe. Takimi znakami zapytania dochodzimy że I oferta jest tzw handlowa. Motocykl złożony na szybko z wszystkiego co było pod ręka. Polecam nadal drugą opcje
Posty: 0
Wysłany: Sro 24 Sty, 2007
Zgadzam się w 100% z tobą. Jeżeli gondola jest otwierana to znaczy że jest uralowa. Ferago nic nie odpisuje?
Siwy nie miałem czasu ostatnio, mozna powiedziec ze nadal nie mam, przy izu nic nie zrobilem od tygodnia moze wiecej jak mam wolna sobote to kur...a!!! zawsze jakies jeb... imieniny wyskocza czyjes, juz mnie chu. sztrzela
Ale z myślą o Iżu kupiłem oryginalnego Dremera, już mi pomógł wykrecic startą i zapieczona śrubke
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach