Jak można mieć problemy z czymś tak banalnym ? Rozbierz ten iskrownik i będziesz widział albo wstaw jakieś zdjęcie bo to wróżenie z fusów i gadanie o niczym. Plastikowa przelotka wkręcana w iskrownik ma blaszke sprężystą która styka sie z kondensatorem.
_________________ prototypownia-janicki.blogspot.com IŻ Ju, MZ250, Junak, Romet760, 50T1, 710, Jawa 353, SHL M11, M06, WFM, WSK B3, 64, Z2, 2xGil, M06L, Pak, M21, S1, S2, H-D Evo, H-D Ironhead, Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24 i inne
A jednak można. Ja ten iskrownik sam robiłem, tylko, że ciekawi mnie jak to wyglądało fabrycznie. Przy czym nie mam żadnej blaszki do tej przelotki. Tylko sam plastik.
Suchy wydaje mi sie, że jesteś mało bystry jeśli po tych wszystkich tłumaczeniach nadal nie wiesz o co chodzi z tak banalną sprawą. Nie rozwiążesz tego problemu Trudno.
_________________ prototypownia-janicki.blogspot.com IŻ Ju, MZ250, Junak, Romet760, 50T1, 710, Jawa 353, SHL M11, M06, WFM, WSK B3, 64, Z2, 2xGil, M06L, Pak, M21, S1, S2, H-D Evo, H-D Ironhead, Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24 i inne
Wiem, że jestem mało bystry. A co? Czy to moja wina? Bo nie zależy mi, żeby byle podłączyć, tylko nie wiem jak wygląda tamta przelotka i mocowanie oryginalnie.
Mam dziwna sytuacęe. Mianowicie mam dwa iskrowniki. Na szybko. Iskrownik kółko, ;adnie zapala, równiutko chodzi na niskich, ale na wyzszych go kaszle itp. I jest słabszy. Iskrownik podkowa, pięknie si? wkreca na obroty moto ciśnie jak szatan, ale ciezko zapala i nierówno chodzi na niskich , przy czym rusza normlanie nie dławi sie itp. Czy ktos' mial podobnie i wie co ktoremu dolega
Iskrownik ,,podkowa" pomimo, że jechał jak szatan, to miał mała iskrę i problemy z zapalaniem. Rozbiłem go na atomy, nie liczę ile razy regulowałem i ustawiałem zapłon. Iskra była za słaba z powodu... - paprochów w gnieździe WN.
Mam pytanie czy jeździłeś na iskrowniku z regenerowanym wirnikiem (ośka wirnika przechodząca przez magnes na przelot) bo chce coś takiego kupić a nie wiem jak sie będzie zachowywać.
_________________ prototypownia-janicki.blogspot.com IŻ Ju, MZ250, Junak, Romet760, 50T1, 710, Jawa 353, SHL M11, M06, WFM, WSK B3, 64, Z2, 2xGil, M06L, Pak, M21, S1, S2, H-D Evo, H-D Ironhead, Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24 i inne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach