To znaczy ze nie mial uszkodzonych czesci? Jesli tak to jest latwiejszy do uruchomienia od pozniejszych, magnetycznych bo mozesz odkrecic ramke ze szklem. Jesli porownac te zdjecia z pierwszymi zdjeciami tego zardzewialego trupa danymi przez wlasciciela szukajacego wowczas wykonawcy remontu, to ciesze sie ze cie polecilem.
Dzięki za dobre słowo, po raz pierwszy w życiu uczestniczyłem w castingu o którym nie miałem pojęcia i do którego się nie zgłaszałem . Co do Smithsa, to o dziwo bebechy były w niezłym stanie, tylko zastałe. Przemyłem, nasmarowałem to i owo i jak na razie działa. Co do magnetyków to lepiej żebym się nie wypowiadał , jak można skomplikować proste urządzenie to wiedzą tylko wyspiarze i żeby chociaż szło to w parze z niezawodnością to można by takie rozwiązanie zaakceptować, ale niestety tak nie jest. Zresztą stosowanie chronometrycznych zegarków w motocyklach z lat 50 i 60 (reszta cywilizacji już od lat 40 używała z powodzeniem proste konstrukcje magnetyczne) też o czymś świadczy
Co tutaj dużo pisać. Marek wymiatasz gościu!!! Silnik pięknie cyka i z przyjemnością można sobie puszczać zapętlony filmik jak śmigasz po tym parkingu.
_________________ IFA BK350 1956 x 2,DKW LUXUS 200 SPEZIAL 1930, DKW SB200 1936,DKW SB200 1937,HD softail haritage EVO i trochę części do dkw SB250
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach