Dziękuję Spikerze. Ale nie łam się, może ktoś jeszcze będzie na forum Iża miał takiego anglika dla biednych czyli małą OSL i myślę, że chętnie się czegoś dowie.
Wał powinien być wy dystansowany na 0,2 mm
Oryginalnie nie było uszczelki, ale jeśli kartery noszą ślady życia,
proponuję dać cienką uszczelkę np. z papieru pakowego (0.1-0.15)
+ szczeliwo - uważam, że loktite czarny seri 59 bedzie lepszy niż zwykły silikon
Jednak już złożone na czarny silikon 300C, pomimo, że cały motocykl miał m in sztukowaną ramę itp itd, to kartery silnika są w stanie bajkowym. Ale ogólnie zaskoczyło mnie górne połączenie skrzyni korbowej ze zbiornikiem oleju.
Brawo suchy. Czekam na finalne odpalenie
Składaj go i podsyłaj więcej fotek
Co do forum NSU to ciężko się tam bardzo zarejestrować Miałem kiedyś dawno temu konto i wygasło. Teraz myślę nad zakupieniem NSU i wysłałem zapytanie do admina i cisza od końca listopada
_________________ IFA BK350 1956 x 2,DKW LUXUS 200 SPEZIAL 1930, DKW SB200 1936,DKW SB200 1937,HD softail haritage EVO i trochę części do dkw SB250
A tak serio to ze względu na forumowych purystów czy rasistów to kto wie czy nie bedę też musiał zakupić żeby chociaż raz w roku te wasze fajne forumowe buźki zobaczyć. Bo klimat i ludzie tu zacni
_________________ IFA BK350 1956 x 2,DKW LUXUS 200 SPEZIAL 1930, DKW SB200 1936,DKW SB200 1937,HD softail haritage EVO i trochę części do dkw SB250
Co do forum NSU to ciężko się tam bardzo zarejestrować Miałem kiedyś dawno temu konto i wygasło. Teraz myślę nad zakupieniem NSU i wysłałem zapytanie do admina i cisza od końca listopada
Hmmm, dziwne to co piszesz. Sprawdź PW. Daj znać np. w czym problem. Sprawa jest do załatwienia od ręki. Wszystkie podobne zgłoszenia zawsze załatwiam na bieżąco.
Tak teraz myślę czy to nie była lista mailingowa przypadkiem?
Aaaa, to zmienia postać rzeczy . Stare polskie motocyklowe listy mailingowe (nie tylko nasza, ale i ta DzikiegoJunaka czy inne lokalne) przestały działać kilka lat temu ze względu na wycofanie się z tego interesu Madmaxa z riders.pl. Jest co prawda nowa lista mailingowa NSU (bo była taka opcja w obecnym hostingu), ale zalecane jest korzystanie z forum i ruch jest na niej niewielki. Generalnie lista mailingowa to bardzo archaiczne rozwiązanie i nawet ostatnio Yahoo wycofało je ze swojej oferty. Staroświecki odłam Junakowców z DJ wciąż z rozpędu korzystaj z usługi googlegroups, ale ja pomimo, że nie zrezygnowałem z abonamentu tej listy, to wolę Forum SFM.
Przy okazji całego zamieszania są i dobre skutki. Zostałeś właśnie andryś użytkownikiem Forum NSU . Szczegóły na emaila.
Można spamować. Nie obrażam się. A tym czasem Enesio otrzymał silnik. Generalnie upierdliwie się go montuje i to po raz drugi w życiu.
Jednak ostanie 5 lat jakie NSU stało nie poszło na marne, bo poza zespołem odprężnika, to kupiłem przedwojenne podnóżki pasażera. A w zeszłym tygodniu zaimprowizowałem stopkę boczną od jakiegoś skutera.
Nie no Suchy weź nie montuj takich części od chińskich parnuchli do takiego zacnego motocykla! Jeszcze z jakiegoś demoluda to bym zdzierżył ale chinol profanacja!
Ale poza tym to ciesze się że powstaje do żywych.
_________________ IFA BK350 1956 x 2,DKW LUXUS 200 SPEZIAL 1930, DKW SB200 1936,DKW SB200 1937,HD softail haritage EVO i trochę części do dkw SB250
Ręce mi opadły.
Do czego Ci ta kosa jak masz "centralkę" na tylnej osi?
Nie przesadzajmy, sam co prawda nie mam bocznej podstawki, ale wiem, że kilku zacnych kolegów enesiarzy, którzy dużo jeżdżą dokręciło coś takiego. Najważniejsze, żeby nie wiercić dodatkowych otworów i po złożeniu nie rzucała się w oczy. Stawianie na tylnej podstawce nie jest zbyt wygodne, wierzcie mi. Musisz motocykl "zajść od tyłu" cały czas balansując nim w równowadze, pół biedy jak bez bagażu. A w drugą stronę trzeba zamknąć podstawkę noga albo ręką tez trzymając motocykl w pionie (Anglicy stosowali sprężyny podnoszące podstawkę). Ja się przyzwyczaiłem, ale dla drobniejszych kierowców to może być jakieś wyzwanie. Jeszcze jednym aspektem sprawy jest to, że podstawka w wersji cywilnej jest dosyć słaba, dlatego tez ja intencjonalnie założyłem do swojego wersje WH z dodatkowymi zastrzałami umożliwiającymi nawet bezpieczne siadanie na motocykl stojący na podstawce.
Spiker może i racja z tym stawianiem na centralkę. W mojej ifie po kilku postawieniach na centralkę krzyż mi odpada. NSU nie stawiałem jeszcze ale widziałem, że jest trochę manewrowania przy tym. Nie jest to WSK i trzeba uważać wiadomo. O ile tak jak piszesz nie ma tam dodatkowych otworów to można to jakoś przeżyć Suchy trochę mnie pocieszyłeś, że to chociaż od japońca jest a nie chinola.
Ale jak już się nim przejedziesz i przypomnisz jaki to niewygodny motorek jest i mi go sprzedasz to ja to i tak zdemontuje bądź pewny
_________________ IFA BK350 1956 x 2,DKW LUXUS 200 SPEZIAL 1930, DKW SB200 1936,DKW SB200 1937,HD softail haritage EVO i trochę części do dkw SB250
Spikerze to przed wojną były stopki boczne w NSU czy tylko od WH? Ci którym nie pasuje akcesoryjna i BEZINWAZYJNA stopka boczna, to widać z daleka, że teoretycy i NSU widzieli tylko na YT.
A tym czasem Enesio otrzymał silnik. Generalnie upierdliwie się go montuje i to po raz drugi w życiu.
Przyznaję, że montaż "angielskiej" OSL-ki jest dosyć upierdliwy. Najpierw osobno silnik i skrzynia do ramy, dodatkowe blachy łączące, dopiero później przeniesienie napędu, sprzęgło, prądnicę, automat zmiany biegów i to wszystko w odpowiedniej przemyślanej kolejności. W większych modelach dochodzą jeszcze rurki olejowe (i sam zbiornik oleju na samym początku). Później w eksploatacji naciągnięcie łańcucha sprzęgłowego wymaga każdorazowej korekty naciągu łańcucha napędowego.
Na tym tle widać jasno jakim przełomem był "zblokowany" silnik DKW RT i NZ (a wcześniej SB ze skrzynia przykręcaną do silnika) i dlaczego to rozwiązanie zaczęli wszyscy kopiować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach