Jaka jest srednica tego przedniego bebenka?
W moim przypadku, a wlasciwie przypadku BSA docieranie nie bardzo zdalo ezamin, beben poszedl na duza tokarke i okladziny zostaly dotoczone do bebna z niewielkim luzem. Beben tez zostal dotoczony do okregu bo byl owalny.
Irek, jeśli pamiętasz, to jaki jest koszt zregenerowania szczęk iż-owych w tej firmie?
Właśnie jestem na wstępie do wymiany paru łańcuchów w srebrniaku i co się z tym wiąże będę miał również i koła na wierzchu to by wypadało zająć się spowalniaczami.
Tak się zastanawiam czy bawić się samemu czy wysłać szczęki specjalistom...
W tych pieniądzach to rzeczywiście nie opłaca się samodzielnie bawić....
Podejrzewam, że zanim ogarnę sprzęgło to szczęki zdążą wrócić.
Choć liczę się z tym, że święta w tym roku mogą być "bez siodła".....
Tylko wysyłam z resztkami okładzin czy zrywać do czysta?
Pisałem do nich w ubiegły piątek i dziś dostałem odpowiedź. Proszą o podanie grubości i długości okładziny. Oczywiście o ile to możliwe. Ja skorzystam z okazji i w komplecie wyślę tylne szczęki do mojej Yamahy, bo regulacja już w okolice końca dojeżdża. Przy takiej cena to właściwie oczy zamknąć i wysyłać. Zaryzykuję też klocki na przód. Cena to ok. 60% tego co najtańsze na Allegro.
_________________ Denerwować się to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
Wysyłałem takie i takie, nie robi im różnicy.
Wystarczy przeczyścić i tak jak pisał Darek, wrzucić karteczkę z wymiarem wysokości okładziny.
Na życzenie nitują.
Powoli zaczyna brakować półek, do składowania gotowych podzespołów
Zaszaleliśmy i wyjątkowo zdecydowaliśmy się na ręczne szparunki.
Ogólnie jesteśmy zadowoleni z roboty, gdzieś tam zadrżała ręka malarza, ale tak się zdarzało, i w oryginale.
Nie wiem jak to zrobił, szparunki są niewyczuwalne pod palcami.
To jest cały smaczek szparowania. Niedoskonałości? Zawsze będzie można powiedzieć, że motocykl malowany był w poniedziałek, po udanym weekendzie.
Na pierwszej fotce widzę niedokończony wózek BP-56. Wzorowałem się na relacji remontu twojego wózka. Mój już dawno ukończony, a twój tak jakby zapomniany. Chyba będę musiał rozpocząć forumową akcję mobilizacyjną. Ostatnio mało osób chwali się Iżowymi remontami. Same angole i boksery.
Ech, ten wózek
Ciężki klamot, ani go przetoczyć, ani ominąć, niestety nie da o sobie zapomnieć, a raczej co roku diagności
Do tej pory prace przy dederowcu szły dobrym tempem, aż do teraz, gdy dobraliśmy się do tylnego koła.
Koło dawno temu przyjechało w zestawie, brakowało paru szprych, dystansów i dekielków piasty. Opieraliśmy się na serwisówce , pokazując paluchem na rysunki niemieckim sprzedawcom w Dreźnie i wydając cenne dewizy, szczęśliwie skompletowaliśmy brakujące elementy.
Niestety, łożyska i zakupione drobiazgi nie pasowały
Wertując forum EMW, natknęliśmy się na rysunek , który przedstawiał wymiarowanie dystansów i rozmiary łożysk do UWAGA! pięciu różnych rodzajów piast EMW!
Szkoda, że nie mogę się tutaj nim pochwalić.
W naszym przypadku podszedł dystans tylnego koła od IFY BK (z lewej), trzeba go tylko trochę skrócić.
Trochę było roboty z pajęczynami i zalegającym kurzem i nawet nic się nie zapodziało od zeszłego roku
Dzisiejsze zadanie, to obstalowanie silnika w ramie.
Żeby nie zrobić masakry z lakierem, odejmujemy skrzynię, przedni dekiel z aparatem zapłonowym i głowicę. Gaźnik nie przeszkadza.
Dobrze jest wcześniej założyć centralkę.
Objazd planowany, tak jeszcze przedpiknikowo, żeby był temat na "nocne rozmowy " 😉
No proszę, słuszna już waga, Awtowelo pilnuj nas, żebyśmy na finiszu czegoś nie nawywijali 😎
Nie myślałeś potem zrobić przedwojennego osła? Niby to samo a jednak inne.
Zastanawiales się może nad zamontowaniem elektronicznego zapłonu? Widzialem takie na ebayu.
_________________ "..wolność i przestrzeń niczym nieograniczona.."
Wszystko jak zwykle rozbija się o finanse. Jest taka idea, żeby pogonić to co mamy i pójść w konkretny zabytek. Pewnie skończyłby w jakiejś gablocie lub formalinie, bo chronicznie zaczyna brakować czasu. Jeszcze ten Wartburg...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach