kolega poprosił mnie o uruchomienie DKW KS 200 przytargał motocykl plus drugi silnik i jeszcze jakieś graty
znalazłem ciekawe kwiatki :
podkładka około 5mm pod cylindrem , dziwnie gruby tłok
korbowód (dorabiany?) za długi (stąd ta podkładka) i różne cylindry, i wały
według słów właściciela wszystko to od KS200
i tu prośba: mam trzy gary trzy wały
dwa gary wyglądają podobnie różnią się tylko sygnowaniami a jeden
jest inny i chciał bym się dowiedzieć które gary są od ks 200 a może rocznikiem się różniły skąd tłok dobrać ?
moto podobno jest z 1939 roku
zanim zacznę przeszukiwać czeluści internetu chciał bym usłyszeć opinię od was , może znajdzie się ktoś kto miał z takim moto styczność
kilka zdjęć:
cylinder numer 1
cylinder numer 2 taki sam jak pierwszy poza sygnaturami z formy (innych różnic nie zauważyłem jak dotąd)
cylinder numer 3
inny układ żeber inna wysokość inne sygnatury (już audi )i bardzo rozszlifowany
wału tu taj dwa jeden ze stożkiem na prawym czopie drugi z wielowypustem
mam jeszcze jeden (jest w drugim silniku) tam jest dorabiany (tak wydaje mi się) korbowód
chętnie dowiem się coś więcej na temat tego sprzęta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach