współczesne paliwa mają więcej dodatków przeciwstukowych, więc dają mniej energii i spalają się wolniej
He, he, wszyscy miłośnicy motoryzacji najlepiej się znają zawsze na paliwach i olejach ... sorki ale nie mogłem się powstrzymać
Suchy napisał/a:
dlatego warto zapłon trochę przyspieczyć. Ja obecnie błądzę pomiędzy 1,5 a 2,0 mm.
Ja mam 1,75mm w Jasiu i efekt ten sam, dlatego z niecierpliwością czekam na rozwiązanie. Problem pojawił się po drobnej korekcie kanałów dolotowych.. wcześniej latało i było fajnie.. więc nie wiem po co mi to było
Pamiętam jak znajomy opowiadał jak za dawnych czasów usprawniał Junaka i po rozwierceniu całego dolotu jak dobrze pamiętam na 28mm okazało się że dysza paliwowa musiałą zostać zmieniona wbrew pozorom na mniejszą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach