Proszę o indentyfikację koła. Było razem z iżem 49. Kołki zabieraka rozstawione na nieco mniejszej średnicy niż w '49 współpracują bez tulejek gumowych. Piasta koła węższa w porównaniu do '49. Bęben hamulcowy szerszy. Średnica bębna taka sama jak w '49. Szczękotrzymacz w formie ramienia giętego z grubej blachy. Pokrywa bębna w formie okrągłej wytłoczki blaszanej. Rozmiar łożysk koła taki sam jak w '49. Szprychy grube - czwórki.
_________________ prototypownia-janicki.blogspot.com IŻ Ju, MZ250, Junak, Romet760, 50T1, 710, Jawa 353, SHL M11, M06, WFM, WSK B3, 64, Z2, 2xGil, M06L, Pak, M21, S1, S2, H-D Evo, H-D Ironhead, Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24 i inne
Ok sam sobie odpowiedziałem. Jest to bęben od dkw 500. Tak czy siak właściciel chce gon założyć, a ponieważ jest on w agonalnym stanie, postanowiłem go ratować. W tym celu napawałem głębokie wżery na jego powierzchni i przetoczyłem następnie na wymiar nominalny. Od nowa zamocowałem zębatkę i dorobiłem 6 zużytych kołków jako nadwymiarowe.
fot.1 - bęben i młotek
_________________ prototypownia-janicki.blogspot.com IŻ Ju, MZ250, Junak, Romet760, 50T1, 710, Jawa 353, SHL M11, M06, WFM, WSK B3, 64, Z2, 2xGil, M06L, Pak, M21, S1, S2, H-D Evo, H-D Ironhead, Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24 i inne
Tak więc stare, wyrobione kołki usunąłem przez rozwiercenie zanitowanego końca. Nowe kołki zrobiłem gwintowane i zamocowałem śrubami do bębna hamulcowego.
_________________ prototypownia-janicki.blogspot.com IŻ Ju, MZ250, Junak, Romet760, 50T1, 710, Jawa 353, SHL M11, M06, WFM, WSK B3, 64, Z2, 2xGil, M06L, Pak, M21, S1, S2, H-D Evo, H-D Ironhead, Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24 i inne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach