Witam,mój iz został wyrejestrowany około 10 lat ,w celu ponownej rejestracji mam zrobić poszerzone badania techniczne z czym się zgodzę ale motorek musi posiadać kierunkowskazy tak mi powiedział diagnosta ,czy ktos się z tym problemem spotkał i jak wy robiliście przeglądy swoim rumakom,bo ja niemam zamiaru w to się bawić ile kosztują takie badania?
Chyba chodzi o dodatkowa kartke ktora dołączasz do wniosku o rejestracje, takie badanie jest drozsze od zwyklego o chyba 5zł, tak mi sie wydaje, albo mówimy o innych sprawach... Co do kierunkowskazów to raczej nie ma takiego obowiazku, światło stop (czerwone) i lusterko na kierownicy to tak, ale kierunki Daj w łape, albo dobrze zagadaj, dobra bajera i przechodzisz.
Ja robilem tak ze na przegląd prowadzilem motor bo mi jescze nie jezdzil, ale zrobilem tylko elektryke. Gośc mi nie chcial podpisac, bo nie mialem tabliczki znamionowej i tylnego siodła (w dowodzie byly dwa miejsca) ale zagadałem ze dane z tabliczki mu podyktuje, siodło jest sciagniete, musialem je jakos zabezpieczyc i jest w piwnicy... i jeszcze smutna minka: Panie jutro mam wolne i chcialbym pojsc do urzedu komunikacji i zarejestrowac, a bez tego papierka nie uda mi sie to zrobic, sam pan widzi swiatełka są, a to ze przeszedł przeglad to nikt wcale nie musi wiedziec, bo i tak motor bede prowadzil do domu
Pojedz do innego diagnosty. Mi kiedyś też koleś powiedział że mój dniepr '86r powinien mieć kierunki (miał rację) to pojechałem do malutkiej bidnej stacji to mnie jeszcze w dupe całowali że przyjechałem i tam mieć nie musiał. Poszerzone badania techniczne to chyba takie jak byś chciał na zabytka zarejestować i to kosztuje ok 130zł, przynajmniej parę lat temu tak kosztowało
A wyrejestrowany pojazd można już normalnie zarejestrować?
Bo jeszcze nie dawno nie można było, chyba że żółte blachy chcesz robiś
Jeżeli motocykl jest wyrejestrowany, można zarejestrować bez większych problemów, tylko dochodzi przegląd zerowy ( pierwszy ) .
Co do kierunkowskazów to według przepisów motocykl powinnien być wyposażony we wszystko co w danym roku produkcji było dopuszczone. Tzn. jeżeli motocykl nie był fabrycznie produkowany z kierunkami to nie trzeba .
Chyba niezupełnie, Wojtas, oznaczałoby to, że 49tki mogłyby śmigać bez stopu. A to raczej nie przejdzie.
Powołujwsz się na przepisy. Zacytuj coś.
Posty: 0
Wysłany: Sob 06 Sty, 2007
Przejdzie jak zarejestrujesz jako zabytek.
A z tymi kierunkami To Wojt@s ma chyba rację, ale nie wiem czy nie ma do tego ograniczeń typu: pojazdy po roku np. 1985, powinny być w nie wypsażone...
Frag coś takiego słyszałem jak rejestrowałęm K-750 pare lat temu, koleś mi nawet coś w jakieś książeczce pokazał. Znak stopu, pozycje itp są objęte wymaganiami do dopuszczenia motocykla do ruchu, a kierunków tam nie widze jakoś.
Mam iża 49 z rejestracją na zabytkowy z 1956 ale światło stop ma być . Jeżeli chodzi o starsze zabytki to mogą być dopuszczone do ruchu tylko w dzień (oświetlenie karbidowe)
Pisownię poprawiłem. Błażej
_________________ Iż-49 żółte tablice, Iż-49 w słoikach już na żółtych,Simson sr2 1958(paragon zakupu) Tata
Posty: 0
Wysłany: Nie 07 Sty, 2007
Jeśli chodzi o rejestrację pojazdu jako zabytka to jeszcze 6 lat temu było tak że jeżeli pojazd nie posiadał światła stopu po wyjściu z fabryki czy np. pasów bezpieczeństwa, to tak mógł być zarejestrowany i jeździć bez.
Fk ja jestem w identycznej sytuacji tylko chyba wcześniej troszkę żeśmy rejestrowali, może coś niedawno się zmieniło, ale wątpię.]
Każde odstępstwo to utrata stopnia orginalności. Fakt że nasi lokalni konserwatorzy słabo się znają.
Co do lokalnych konserwatorów to oni nie odróżnią kaśki od dniepra mt-8, emki od irbita m-61;] Więc ja nawet nie chce wiedzieć jak by nazwali moją Jeżyne:P powiększona WSK-a/ Właściwie to trudno się coś wypowiedzieć, musimy znaleźć jakieś dokumenty na temat rejestracji zabytka i tyle.
troche dużo cie to wyniosło ja płaciłem za rzeczoznawce 230zł, a białą karte sam robiłem
Posty: 0
Wysłany: Pon 08 Sty, 2007
spowiednik_10:
STOP musiałeś mieć czy nie?
zmijka-kerim [Usunięty]
Posty: 0
Wysłany: Czw 11 Sty, 2007
Jest super ,po odwiedzeniu wydziału komunikacji okazało się że mój iż jest ciągle zarejestrowany,dziś podbiłem badania techniczne za 64 zł i ubezpieczyłem na rok w PZU za 41 zł,jutro pójdę przerejstrować koszt 118 zł bo mam czarną tablice.Dzisiejszy dzień uważam za szczęśliwy i pozdrawiam wszystkich.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach