To fabrycznie to kółko było malowane w kolorze obręczy?! Ja chyba zrobiłem ocynk, bo za dużo chromu też nie dobrze. A nie myślałeś, żeby załatwić wahacz do M10? Jest trochę zabawy z doregulowaniem osłony, generalnie trzeba patrzeć czy z tyłu i przez okienko czy łańcuch jest po środku.
Zgrzewane jak najbardziej, na polibudzie, za cztery paczki niebieskich "Męskich"
Mamy trzy wahacze od dziesiątki, ale w żaden sposób nie mogliśmy wybić ośki z ramy, praska też nie dała rady, szczęściem małe były luzy, więc został.
Kiedyś trzeba będzie wrócić do tematu
Tarcza wygląda na oryginał, zmywałem naklejkę producenta.
Temat na dziś - przywrócić Jankowi dobry wzrok
Na niedawnym spotkaniu "Dziennych Wilców" wypłynął temat junakowego szkła.
Wcześniej w to nie wnikałem, miałem założoną jakąś sztukę, junior przypomniał sobie, że coś pod ten deseń zalega gdzieś w rzeczach niepotrzebnych
(właściwy z lewej)
Odbłyśniki były w fatalnym stanie, we Wrocku regeneracja kosztuje 9 dych, a replika na bazarze 7.
Umordowałem się okrutnie zakładając uszczelkę, bez odpowiedniego jej przycięcia się nie obeszło.
Można ją założyć w prosty sposób. Gdyby w normalny cywilizowany sposób można było zamieścić foto (prosto z kompa) chętnie bym ci je zamieścił, a tak to tylko wytłumaczę.
Zakładając ją brakuje rąk bo się zsuwa więc wykorzystałem do tego spinacze do prania i co kawałek uchwyciłem uszczelkę do szkła wystarczyły 4 spinacza, reszte już było można dociągnąć i dobrze uformować. Leży w całości jak ulał.
Jarcco, jakie odwodnienie, jest coś takiego
Ogólnie to Junak przeznaczony jest do zadań specjalnych tj. lans tylko w idealna pogodę
Prawdę mówiąc, nie ogarnęliśmy jeszcze przegrzewania się silnika, przynajmniej tak nam się wydaje, nie mamy porównania temperatury, wiec trochę klimy nie zaszkodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach