Ale "nie był uparty" parę ciekawych fantów do dkw nz i iża 350 w dobrej cenie wziąłem choć trzeba przyznać że momentami zaskakiwał np K 28 za 100 a 40 niekompletny za 700,
Drugi 49 jaki miał poszedł rano prawdopodobnie poniżej 2 tys zł /kpl biżuteria- pojawi się pewnie wkrótce na jakimś portalu w całości lub w kawałkach / ,
za ten proponowałem 1,5 oddawał za 2 ,dziś pewnie gdzieś byśmy się dogadali ale nie chciało mi się jechać - co ciekawe to rocznik 1949 /silnik ,tabliczka, rama bite A 16538/.
Cenę to krzyczał za tą ramę od L300 ,podchodziłem parę razy i nic /500 ojros/
Osłona łańcucha, dźwignia hamulca, kosa boczna i jej mocowanie z prawej od 350-ki (...) Produkt fabryczny? Tuning? Wyglądało to na nieruszane.
Mutant.
Osłona od sztywnego nie ma prawa działać z suwakami, wystarczy popatrzeć na prześwit tylnej części w okolicy bębna hamulcowego. Pedał hamulca od sztywniaka nie pozwoli skutecznie zahamować przy cięgnie puszczonym dołem - pełny zakres ruchu stopą zamienia się na niewielkie przesunięcie ramienia rozpieraka. Poza tym przodek od schyłkowego 49 nie pozostawia cienia wątpliwości - to nie jest jeden kawałek Iża.
Podejrzewam, że autor tego paszteta miał dwa-trzy iże i zrobił z nich takiego, na jakiego był kwit. Numeratorów przecież nie wynaleziono wczoraj.
PS. Wrzucaj proszę foty do forumowej galerii. Linkowanie do darmowych egzotycznych serwisów hostingowych nie daje pewności, że jutro czy za miesiąc będzie można takie foty obejrzeć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach